lördag 22 februari 2014

Som jag längtar!!!!

Efter mina söta små hjärtan!!!! <3
Är så mysigt o gå in o pussa godnatt på dom när man ska gå o lägga sig.
Det jag ser mest fram emot nu när barnen sover borta är egentligen inte att få sova i natt. För i ärlighetens namn (borde verkligen INTE säga nåt, får då kommer ja få äta upp det känns det som. Men men) så har jag fått sova i fem nätter! Natten till igår gnällde Ida till ett par ggr. En gång ville hon att jag skulle lägga på henne täcket (latmask, haha) de andra ggr somnade hon om. Tim kom in kl fyra o la sig i resesängen en morgon (då va det inte värt o bära in honom till sin säng) men annars har de sovit hela nätterna i SINA sängar! Visst, de har vaknat mellan 6.15-6.45 nån gång. Men då gör det inget när man fått sova! Sen sover ja iof dåligt pga andra saker. Men det är ändå sååå mkt bättre!!! Oj, oj, oj vad jag kommer få äta upp att jag sagt detta. Säkert redan i morrn natt :/ O de kommer säkert in i en period när de kommer vakna igen. Men hoppas 1-4 ggr per natt per barn är över. Räcker me nån gång i var för o va mkt :P
Det jag skulle säga va att jag mest ser fram emot morgonen. Sova så länge jag vill. O ha en lugn lång (om ja vill) frukost. Dricka kaffet VARMT i lugn o ro ;)
Det är TVÅ VECKOR sedan nån av oss hade sovmorgon. O det känns :S

Fast kommer sakna att de inte kommer o kryper upp o gosar me oss... Det mysigaste o bästa på helgen!!
Barnen är så glada att oxå pappa ligger i sängen (annars har ju han åkt till jobbet innan de vaknar)

Nu hoppas jag att både vi o dom får en bra natt!!

Tänk när man bara kan ta på sig sandaler o en keps o gå ut! Vill ha vår nuuuuu!!!!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar