tisdag 18 februari 2014

Vår känslor o kaffe!!

När tulpanerna står på bordet o solen skiner utanför o snön är borta. Då känns det som vår!

Fint!

Jag sitter nu o tittar på OS o dricker kaffe...

Har bara druckit nån kopp på flera veckor... Först hade ja ju hals ont o sen magsjuk o då är man inte så sugen på kaffe... Men ska bara ta lite, så inte magen gör uppror...

I natt sov barnen hela natten. Lovely!! Visst, de vakna strax innan halv sju. Men de är ok ;) Jag har sovit rätt bra. Magen verkar bra nu. Men ska va försiktig me vad o hur mkt jag äter denna vecka tänkte jag. Tvättmaskinen kommer gå varm idag. 
Tim va lite rolig. Började plocka av bänkarna här hemma, går sedan o öppnar städskåpet o tar fram dammtrasa o dammhinken o säger att han ska damma! Hmm, på eget intiativ bara sådär. Det tolkar jag som att det är DAMMIGT här hemma :S O det va det ju faktiskt... När man är sjuk måste man inte städa ;) Men nu har vi dammat!
Så fort jag druckit upp kaffet ska vi gå ut en stund. Äntligen får jag sol PÅ mig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar