tisdag 4 februari 2014

Uppskattning som gör en så himla glad!!

Dagen på jobbet gick bra. Kände mig inte så fasligt trött, utan mest matt! O det syntes visst på mina ögon fick ja höra av ngr! Haha! Bestämde mig för o hoppa föräldramötet vi skulle ha för o vila o ta det lugnt i kväll o ist kunna jobba i morrn. Va kul o höra hur glada föräldrarna va o se en o att de tyckte att det va kul att jag va tillbaka :)
Fick oxå ett paket! En förälder hade lämnat ett varsitt till oss alla (när ja va hemma) o det va ett jätte fint anteckningsblock...

Det va så himla fint! Passade mig perfa! O till det va det ett jätte fint kort me uppmuntrande ord så jag vart nästan tårögd! Tack fina ni <3

Kom hem bara 10 min efter Patrik o barnen. Barnen hade haft en bra dag på fsk. Skönt! :) Men de va så trötta sååå! La dom halv sju o tio över sju sov de. Mina fina <3 Två arbetsdagar kvar på denna vecka. Sen väntar en helg me älsklingen o barnen ska få sova hos farmor deras :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar