måndag 3 februari 2014

En sån där tomhets känsla...

Det har jag just nu... Känner mig tom. Nära till gråt hela tiden. Nedstämd. Tittade på näst sista OCH sista filmen. Dom är ju sååå bra!!! Men känns alltid så tomt o ledsamt när man tittat på sista filmen. De finns några jag känner så inför. Twilight sagan o Sagan om ringen filmerna. Men ska försöka rycka upp mig! Försöker ladda inför en arbetsdag i morrn. Yepp, jag ska till jobbet i morrn. Måste göra ett försök. Halsen blir ju ändå inte bättre verkar det som. Jobbar 8.30-16, men sen har vi föräldramöte från kl 18 o sen brukar vi bli kvar till runt 21... Men har pratat me chefen o sagt att det inte är säkert att jag orkar med föräldramötet på kvällen om jag jobbar hela dagen. Känns liksom lite väl hårt o gå ut på ett 12 timmars pass när man varit hemma i en vecka...
Jag har röjt lite här hemma för o ha så lite som möjligt de kommande tre (förhoppningsvis) arbetsdagarna. Tvättat en massa. Bytte sängkläder i våran säng, alltid skönt o göra det efter att man varit sjuk. Sen har ja myst lite me bustrollen <3

Läste bockarna bruse...


Tittar på sig själv <3


Tjejen som alltid vill grimasera :P


:P

I kväll blir det nog en mys kväll me mannen... Hoppas på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar