lördag 31 december 2016

Happy New Year!!!

Igår vart det inte riktigt som tänkt, men ändå! Haha!
Jag sov ända till kl 10! :O Haha! Vi käkade frulle o fixa me det ena än det andra här hemma. Då jag lovat barnen o gör en broccolisoppa nån gång under ledigheten så fick det bli det till lunch, o scones :P Nom nom!! 
När vi precis skulle äta kom mamma o Isadora. Så Isadora höll oss sällis o mamma gick en promenad me Anna. Sen lekte barnen ute ett tag o mamma kom så hon o jag tog en kopp kaffe. Barnen kom sen in o lekte o hade skoj :) Mamma gick o handlade så både Isadora o Anna stannade kvar här...

Ida friserade Isadora ;)


Tim gosade me Anna! :)

När mamma sen kom ville barnen fortsätta o leka. Så sa att Isadora fick stanna o äta me oss. Hade tänkt en maträtt till barnen o en till mig o Patrik (då barnen inte äter bakad potatis me skagenröra!) så fixade deras middag först. Baconköttfärsås o makaroner. Barnen älskade det!! O en sallad på gurka, tomat, majs o paprika ;)
När dom hade ätit röjde jag undan, fixade liiiite godis o saft till barnen o så hade de bio mys här hemma :) Jag fixa min o Patriks middag o så åt vi sj i köket me tända ljus medan barnen kollade på film :P Sen kom mamma strax efter halv sju för o hämta Isadora. Då kollade vi på Pentatonix på youtube o dom fastnade oxå o vart kvar nästan en timme till! Haha! När dom gått la sig barnen o sen spenderade jag o mannen flera timmar till o kollade på Pentatonix. Dom är verkligen såååå grymma!!! Så jävla coola alltså!!
Kom i säng halv ett....
Vaknade ändå vid nio i morse. Barnen redan vid sju... Jag käkade frukost o sen gick hela familjen ut till gymmet :P Haha! Både jag o Patrik ville träna så tog med oss barnen. O deras mobiler. Men de spelade knappt nåt utan tränade, typ, dom me :P De körde läääätta vikter, absolut inga maskiner, bara fria vikter. Sen va dom som våra ptn o peppade oss. Det gick verkligen super bra o ha med sig dom! Så det lär bli fler ggr tillsammans :D
När vi kom hem därifrån klippte jag Patrik. Jag o barnen åt lunch. Patrik duschade barnen o så åkte jag upp till Gränby en sväng. Grymt mkt folk!!! Handlade lite saker på Kvantum o sen en blomma. Det va låååång kö till blommorna!!! :O Handlade iaf denna fina till Stefan o Towe, o Ella såklart ;)


Lite halvkass bild men! O träningskläderna va fortfarande på :P

Tog mig en dusch när jag kom hem. Fixade me lite saker. Mös me barnen. Ätit lite mellis o målat naglarna...


Silvriga glittriga naglar såklart, dagen till ära ;)

Har packat o fixat, om knappt en timme ska vi åka. Ligger o vilar lite nu. Men börjar bli dax o fixa sig.

Vill bara passa på o önska Er:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar