måndag 26 december 2016

En shopping dag för oss tjejer!

Jag sov ända till kl 10.30 idag. Men la mig inte förren närmare kl 2 o då blir jag såååå seg o trött dan efter...
Åt frukost o sen fixade jag mig i ordning för o åka upp på Gränby. Frågade Ida om hon ville följa me mig, o det ville hon!
Hittade lite fint på rean. En ny gympa dräkt me tyllkjol me Frost på ;) Ida ska ju oxå börja på gympan i vår :) O så hittade vi en jätte fin rosa o glittrig nyårs klänning till henne :) O ett par guldiga tights hon ska ha till! O så hittade hon ett halsband, o så köpte jag strumpor till henne oxå ;) Till Tim vart det ett par jeans o 3 par kalsonger. Han fick ngr tröjor i julklapp :) Sen gick vi o fikade på Barista...

Ida tog havredryck me chokladsmak o en kanelbulle. Jag tog islatte o en halloumi o timjan smörgås....

Set va sjukt mkt folk på Gränby, alla som skulle fynda på mellandagsrean. Vi vart riktigt trötta efter ett tag o åkte hemåt efter ngr timmar..

Tack för en mysig tjejdag hjärtat! <3

Vi svängde in vid Willys o gick in på Big Box där det va stor rea o kikade. Köpte me ngr boxershorts hem till mannen ;) 
När vi kom hem vid halv fyra tiden cyklade man en iväg för o träffa Stefan. Jag röjde i barnens rum. Fick lite ordning efter att det såg ut som en tornado dragit fram där :O Haha! De nya sakerna fick platser mm. Fixade middag till barnen. Jag fick sån kramp i magen när vi åkte från Gränby. Det kommer o går hela tiden. Men har grymt ont nästan hela tiden :( Så jag kunde inte äta nåt... Fixade barnen för kvällen, tog mig en dusch o satte på mig min nya fina sköna pyjamas :) Nu ligger vi i soffan o myser till en av filmerna de fick i julstrumpan.... Snövit!

Syns på mig att jag inte mår helt hundra...

När filmen är slut ska dom sova, får se hur länge jag är vaken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar