lördag 3 december 2016

Det märks att det är december!

Bloggandet blir lidande o nästan inga foton tas heller! :O Trist. Tänker hela tiden att i kväll SKA jag blogga. Men kl hinner alltid bli för mkt o då orkar jag inte uppdatera när jag ligger så långt efter. Men i helgen SKA det uppdateras! Lägger lite press på mig sj så ;) 
I morrn ska jag hämta upp farmor strax innan tio o åka upp till Gränby. Ska hjälpa henne o handla julklappar, till barnen :) O så ska vi äta lunch. Det blir nog mysigt! Sen på kvällen ska jag o mamma till Alunda, furuhöjdskyrkan o titta på julkonsert! Älskar julmusik så det blir nog super mysigt det me!! :)

Här om dagen fick vi hem 5 st filmer...

Dessa tre till mig o mannen ;) Hade sett alla utom Jason Bourne. Men nu i kväll såg vi den :)

Vi fick även hem två filmer till barnen, Snövit o Lilla sjöjungfrun som de ska få i julstrumpan :)
Nu ska jag sova! Höres ;) Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar