onsdag 14 december 2016

Lucia 2016

Jag ska försöka mig på ett snabb inlägg här ;) Jag jobbar nämligen 7.45-21 idag så det finns liksom ingen tid för inlägg idag.
Igår va det ju då lucia. Barnen skulle samlas kl 7.30 på förskolan. Snaaark!! Haha! Men upp o iväg kom vi. Barnen va så fina såååå!!!!






Man får ju inte fota hela gruppen så gjorde så här ist :) Det va utomhus o det va så himla fint!! Stämningsfullt me all snö! Efteråt va det fika på respektive block. Sen åkte barnen hem me farmor, mormor gick hem o jag o Patrik åkte till våra jobb. Jag kände mig inte alls nå pigg igår. Ont i bihålorna, nös, heeela kroppen värkte som sjutton!! Kunde knappt röra mig! Kämpade mig igenom dagen. Åkte till Sjukgymn o hade FEM revben som låst sig. Aj, Aj!!!!! Hem o hann sitta 10 min sen kom mina hjärtan hem <3 Fixade middag till dom o sen iväg till Tims gympa. Patrik hämtade upp Ida där. Jag o Martina babblade som vanligt på för fulla muggar :P O så hem, barnen åt kvälls macka till julkalendern o sen i säng. Jag förberedde för idag, åt en kvälls macka (min middag) o la mig sedan redan kl nio. Idag känns det hyfsat. Men har ont i ryggen. Måste ta det såååå lugnt idag. Inte det lättaste me en så lång dag. Har nämligen lucia på mitt jobb på em o sen ska personalen träffas o äta lite gott!
Hoppas du får en bra dag! Nu ska jag väcka kidsen då vi ska åka om 20 min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar