torsdag 22 december 2016

Totalt sop slut!!

Hade lite till jag hade tänkt göra. O sen se ett avsnitt av en serie. Men nu blir det sova! Är verkligen såååå slut!!!!
Det vart en intensiv dag. Efter frukosten åkte vi till min sjukgymn. Köpte me mig en fin julgrupp som hon fick :) Lossade på lite låsningar o sen hem. 
Hjälte barnen o städa deras rum. Sen fick de duscha. Vi åt lunch o sen tittade vi på gårdagens o dagens inspelade julkalender. Den är riktigt bra tycker jag!!! Efter det slog jag in Patriks julklappar medan barnen lekte me lego. Packade deras väskor o poppade popcorn ;) 
Fyllde deras sportflaskor me saft. O sen vid halv tre tog vi bussen ner på stan. Strosade lite, hämtade ut biljetterna o så väntade vi en stund innan vi gick in.
De tyckte filmen va sååå bra!! O rolig! O det va den oxå!! Är så imponerad att de satt där inne i salongen drygt 1.5 timme. Det va en del barn som inte alls orkade kolla på hela o en del som bökade runt på sina platser. Jag kanske är hård på mina barn men på bio SITTER man stilla på sin plats (såklart får man gå på toa om man behöver) o så är man tyst! Man lan viska liiiiite me varandra. Men annars är det iprincip endast byta blickar me varandra :) 

Mina älskade hjärtan <3 
Tim gör nästan alltid nåt me händerna nu för tiden! Haha!

Efter bion tog vi bussen hem. Hämtade deras grejor o sen åkte vi till deras farmor. När jag lämnat av dom åkte jag upp på Gränby för o införskaffa den sista julklappen till Patrik. Vart in i en hel del affärer. Kom hem med det jag skulle o två par saker var till barnen :/ Haha!
Vid strax efter åtta svängde jag in på på Max o köpte me middag hem till mig o mannen. Tar nästan alltid en Max Box (den som är till barn) men får knappt i mig den ens :/
Kom hem, mannen hade griljerat skinka. Jag käkade, duschade, slog in julklappar o nu ligger jag alltså här...

I morrn jobbar jag 9-13. Barnen skulle till Leos me farmor i morrn o så skjutsar hon hem dom tills jag kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar