söndag 18 december 2016

Fredagen

Kl vart på tok för mkt igår o kroppen värkte som f**!!! Så det vart inga fler inlägg. 
I fre morse hade jag tid hos sjukgymn kl 9.15, skulle egentligen ha tränat mellan 8-9 men då torsdagen vart som den vart orkade varken jag el Ida. Jag va ledig i fre eftersom jag jobbade längre i ons. 
Så lämnade barnen hos mamma när jag va till sjukgymn. Två revben, ett på vardera sida, som hade låst sig. Förstod det efter Tors men det fick va. Gjorde allt för min tös då o så visste jag ju att jag skulle till sjukgymn.
När jag va klar där åkte jag till förskolan o hämtade deras saker. Träffade tre av deras fröknar som undrade hur det va o stod o pratade i säkert 20 min. De hade varit så oroliga o tyckte så synd om Ida. Åkte sen till mamma o hämtade henne, Anna o barnen. Skulle skjutsa henne till Bälinge där Anna skulle klippas. 
På vägen vart Ida så jätte trött, o började hosta o vart ledsen. Fick puffa henne. Lämnade mamma o så va tanken att vi skulle åka hem ett par timmar, sen besikta bilen o så hem en stund för o hämta mamma så hon kunde passa barnen då jag skulle träffa Sara, Susanne o Emm på stationen strax efter fyra. Men alla planer ändrades. Träffen ställdes in då Susanne va sjuk, o då behövde jag inte hämta mamma heller. O eftersom Ida va så himla trött kände jag mig elak o flänga runt me henne så åkte till Patriks jobb o så skjutsade han hem oss. Sen åkte han tillbaka till jobbet me min bil o besiktade den (han jobbar bredvid bilprovningen så) o bilen gick igenom fel fritt. Sååå skönt!!
Jag o barnen mös upp i soffan framför en film...

Ida ville mest ligga såhär på mig o vila....

Hon va verkligen helt slut!!! Började hosta en del igen så det vart till o puffa igen. 

Till middag sen vart det tacos, o efter det åkte jag upp på Gränby för o köpa Patriks julklapp. Det va mkt lugnare än jag trott! Köpte me mig lite från kvantum oxå o så hem. Barnen sov, jag tog mig en dusch o sen kollade vi på de sista avsnitten av 24. 
Blev en hyfsat sen kväll :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar