fredag 1 april 2016

1a April!!

Blivit lurad idag? Icke jag. Vad jag vet ;)
Morgonen började föööör tidigt!! Ida vaknade redan strax innan kl sex....
Vart iof en lugn o stressfri morgon ;) Tim va ledsen vid lämningen o ville inte alls bli lämnad :/ Men direkt när jag hade åkt iväg me bilen gick det över o han började leka... Så typiskt! Men skönt!!!
Det gick bra på jobbet. Hämtade barnen strax efter halv två o stannade ute när vi kom hem, åt oxå mellis ute....

Så skönt o kunna sitta på uteplatsen. Där blir det så varmt! :)

Efter nån timme kom Martina o tjejerna o sen även Lisa o Jonna. Martina hade bakat sååå god kaka!!! Men äter ju inte sånt så smakade liiiite av Tim men lät sen bli ;) Barnen lekte o hade skoj o vi gick inte in förren strax efter kl fem. Men hann nästan bara in så kom mannen o vi skulle inviga nya grillen. Så barnen gick ut igen ;) Efter nästan 4 timmar ute va det dax o käka hamburgare! Inne ;) Årets första grillade. Sååå gott!!!

När Tim cyklade fick jag låna hans keps. Martina tyckte den passade mig så vart ju tvungen o ta ett kort så jag sj kunde se. Inte helt tokigt ;)

Det vart sen middag o vi hade inte ätit klart förren typ kvart i sju. Så kvällen swishade förbi snabbt! Idag vart det långläsning, va så mysigt så ville inte sluta :) De somnade rätt snabbt o ovaggat i kväll om man säger så ;) 
Är sj rätt trött efter denna dag... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar