fredag 22 april 2016

Mysiga dagar

Igår mådde jag inte alls nå bra. Så fort jag känner mig lite bättre har jag en förmåga att göra på för mkt. O då slår det tillbaka hundra gånger mer på nig sj... O nu när revbenen (flera) låst sig o varit så en vecka så tar det så sjukt jävla mkt på mig! Både i musklerna men jag blir oxå väldigt trött o får sån huvudvärk! Så igår vart det mest till o bara vila. Slumrade oxå en stund då jag hade sovit så dåligt på natten. Barnen fick cykla igår morse så innan jag hämtade dom fixade jag mellis o packade me mig o cyklade o hämtade dom. Mötte upp Martina så vi gick hem tillsammans o stannade vid en lekplats o barnen åt mellis o lekte. Va väl ute ca två timmar innan vi gick in. Sen rullade em o kvällen på...
Somnade sent igår, sov som en kratta då båda barnen kom in o hade svårt o sova. Så sov väldigt lite...
Lämnade barnen vid nio i morse o åkte sedan hem till Sara. Blev en hel del prat, lunch o fika. Fick en god kladdkaka som va utan gluten, ägg och socker :) Jag behövde verkligen detta! Få komma hemifrån lite o få prata med en vän! Åkte hem vid kvart över ett o hämtade barnen. De fick lite frukt till mellis i bilen o vi åkte till en fiske affär o handlade en av presenterna till min bror :) Åkte sedan hem o jag duschade, fyllde på färg i längderna, fönade håret, lockade håret o sminkade mig....

O nya blusen åkte på :)

Fixade sedan middag, ris o tacofisk, o jag o barnen åt lite tidigare. Sen fixade barnen iordning sig så när mannen kom hem vid kvart över fem så åkte vi direkt, typ....

Jag o min prins <3

Vi åkte till min bror där det vankades födelsedagsfika då han fyller 35 år på sön! :) 


Ida, Isadora o Tim :)


Crazy sis!!! ;)


Så jävla snygga!! Haha... Not! :P


Fin solnedgång på vägen hem... Kl va 20.15 o ändå så ljust... Älskar't!



När vi kom hem borstade vi barnens tänder sen va det sov dax för dom! Jag har packat lite inför i morrn o tittar oxå på film, The lost world ;)

Längtar tills i morrn... Jag o mannen ska till Gimo Herrgård :D Min födelsedags present <3 Barnen ska till deras farmor o sova! :)
Jag har oxå jobbar lördag på jobbet... Får se om jag tar bussen o åker dit så får mannen hämta upp mig... Beror lite på vad jag orkar...
Nu ska jag packa klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar