onsdag 6 april 2016

Sovmorgon, typ ;)

Barnen somnade inte förren strax efter kl åtta igår. Så Tim vaknade strax innan kl åtta i morse o Ida kvart över åtta ;) Hon kom in till oss i natt så jag halv slumrade oxå till kvart över åtta ;) 
Ringde fsk när bi vaknade o sa att vi skulle bli lite sena. Kom dit typ kvart över nio ;) Jag skulle va på träningen kl tio så det va ingen brådska. Varför stressa när man inte behöver liksom! Barnen va ju trötta i morse så lovade o hämta dom senast kl 14, innan mellis. Får passa på, nästa vecka börjar jag jobba tre dagar i veckan :/ När jag hade lämnat dom svängde jag förbi Willys o köpte kvarg, det va vad dom önskade sig till mellis ;) Sen till träningen, hem o duschade o åt lunch. Har precis fått i mig första koppen kaffe oxå....

Sååå gott!!!!

Nu väntar jag på att min läkare ska ringa, hon skulle ringa runt 13 tiden... Bara prata lite om hur jag mår o uppdatera läget! Sen hämtar jag mina hjärtan!!! 
Vi skulle bara ha en mys em tillsammans. Dega med nya degen, duscha/bada, o så blir det våfflor till middag. Tonfiskröra för mig o mannen o sylt o grädde för barnen ;)
Blir nog en lugn o mysig kväll me. Har varit nåt varje dag denna vecka o kommer så vara tors o fre me efter förskolan så kan va skönt me en dag o bara va hemma o mysa idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar