tisdag 5 april 2016

Lite på halv fart...

Känns som om både jag o barnen är trötta, sega, inte på topp om man säger så..
Va en seg morgon o ingen av barnen ville till fsk... Lämningen gick bra o jag sa åt fröknarna o ringa om det va nåt, men det gjorde de ej... Åkte direkt o tog prover. De såg bra ut. Skönt! Hem o röjde lite, käkade lunch o vilade sedan en halvtimme innan det va dax o åka till sjukgymn... 4 låsningar (revbenen) o låsning i ryggraden lite längre ner. Inte så konstigt att jag inte mått så bra, o huvudvärken. Hoppas det blir bättre nu.. Hämtade sedan barnen. Ida hade sagt några gånger att hon inte kände sig så bra men annars hade det gått bra (konstigt att de inte ringde ändå.. Men men!) när vi kom hem lekte de en stund i den härliga solen på våran uteplats. Jag åt lite mellis (fruktsallad o keso, mums!) förberedde middagen, pasta sallad, smidigt o bara ta fram när vi kommer hem. Barnen farmor ska komma o äta med oss :) Nu sitter jag i omklädningsrummet o barnen gympar ;) De är än så länge pigga, håller tummarna att det fortsätter så! :)

Men hörrni, jag behöver verkligen er hjälp!!! På tors är det dax o fixa håret. Men jag har såååån beslutsångest!!!!! Jag är så jäkla sugen på lila hår, men är sååå rädd o ångra mig. Det kan bli skit snyggt, men bäst är det nog fixat o man är sminkar ;) Vill inte se ut som en punkare :/ Rock brud gör mig inget ;) 


Detta är grymt snyggt tycker jag!!!


El så kör jag på ett säkert kort, nå liknande detta....

Hjälp!! Vad tycker DU????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar