lördag 16 april 2016

Shopping sugen!!

Har kikat runt lite på olika hemsidor o förälskat mig i lite kläder till barnen ;)
Hittade mest till Ida. Men vet vad jag vill ha till Tim!




Till Tim behövs flera chinos, det är typ det enda han vill gå i nuförtiden. El jeans. Han vägrar mjukisbyxor just nu! Haha! O så vill han ha skjortor. Så behöver investera i lite kortärmad skjortor!


Han har beiga sånna här från Hampton Republic, så funderar på ett par blåa oxå....


Jag gillar faktiskt hellre o gå i affärer än o beställa. Kunna titta o känna o SE, så svårt me strl ibland... Får bli ett besök på Gränby inom kort ;)

Igår när jag hade hämtar barnen va vi ute direkt när vi kom hem. Det vart barnens favvo mellis ute...

Färska (jätte goda) jordgubbar o vanilj kvarg ;)


<3

Det cyklades o lektes ett tag. Ida kan både starta, cykla o stanna utan problem nu :D Tim cyklar runt me stödhjul på sin nya. Han vill inte ta av dom riktigt än så då väntar vi såklart :) Sen gick barnen me Jonna upp o lekte, jag började me middagen, o så kom de ner o lekte en liten stund... Jag hann byta sängkläder i våran säng oxå, älskar nybäddat! :D
När vi hade ätit ville Ida visa pappa att hon kunde cykla så de gick ut o cyklade, jag o Tim gick oxå ut. Så ville de cykla o visa mormor o morfar, så då gjorde vi det oxå ;) Va bara för dom o hoppa i säng när vi kom hem sen, de va så trötta så!!
Jag kom i säng sent men vaknade vid nio i morse, då hade mannen o barnen precis gått ut :) Så när jag hade ätit frukost joinade jag dom. Det lektes o cyklades (såklart!) 



Där är den nya grillen oxå ;)





Some sun on my face!!

Vi va ute i drygt tre timmar. Barnen åt sin lunch ute :) Sen drog jag o Ida o handlade o killarna hade lite egen tid ;) Tim fick duscha o vart klippt, vart så himla fint <3
När vi kom hem åt jag lunch o barnen lite mellis. Sen cyklade jag o dom till min mamma o pappa o fikade lite :)
När vi kom hem gick barnen upp o lekte med Jonna en liten stund. Jag förberedde middagen o när de kom ner duschade jag Ida. Sen käkade vi o efter det vart det gotti o film mys...

En av de bästa Disney filmerna någonsin, Lejonkungen :D


Tim mös hos pappsen.... <3


O Ida me mammsen... <3


Sen ville de båda mysa me pappsen :)

När de hade lagt sig kollade jag o mannen på en film. Nu är det nog snart dax o sova...
I morrn har barnen sin gympa avslutning på Fyrishov :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar