fredag 8 april 2016

Känns som en lång fredag!

Hunnit så mkt idag så det känns som en lördag! Hämtade barnen vid halv två, hem o åt mellis o sen gick vi ut. Mötte Martina o tjejerna här utanför o lekte till kl fyra. Vi hade tur, solen sken hela tiden! :) In o barnen fick middag, Patrik kom hem o vi åkte till Thuns! Det gick hur bra som helst där! Barnen tittade på tvn o strosade runt lite. Jag o mannen kunde prova en del kläder. Han köpte ett par jeans, jag lite mer ;) Ett bar svarta typ jeans, ett par mörkblåa i lite mer "fin tyg" typ, en fin blus, ett par tofflor o ha inne både på jobbet o hemma (me luft dämpning. Inte så snygga precis men sköna!) o ett par svarta gummistövlar ;) Me lite lägre skaft, snygga o sköna! Har verkligen behövt ett par men haft så svårt o hitta, men nu så! :) Bilder kommer ;) Köpte oxå ett nagellack! Barnen fick strumpor (Ida ett par strumpbyxor oxå) o regnkläder. Vanliga tunna. O en stor flaska såpbubblor ;) Är så skönt för de bråkar praktiskt taget aldrig om att de ska ha en massa saker. Självklart frågar de, o kan pipa till lite när de inte får. Men inge tjat el skrik el så. 
Vi va hemma runt halv åtta. Barnen la sig nästan på en gång, åt en kvälls macka först då de åt så tidig middag. Jag o mannen åt middag o tittade på....

Såklart ;)

Men nu tror jag nog sängen lockar! Så trött såå!! O ont i min stackars rygg :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar