tisdag 12 april 2016

A good day!

Dagen började ju bäst me barn som sov till 7.30 o 8, o sen soooolen!!!! Lööööv it!!!  Tänkt vad mkt solen kan göra. På vår uteplats är det just nu så jäkla varmt, redan! Men jag njuter!!


Idag, när ändå tid fanns, så bestämde vi oss för o cykla till fsk. Tim behöver dock en ny cykel, en 16 tum. Kommer ju ingen vart med 12 tummaren ju stackarn!! Cyklade hem o tog mig ut på en 40 min promenad på en gång. Så himla skönt!! Sen tog jag tag i hushållssysslorna. Så jag kan fortsätta njuta av solen! Förberedde dagens middag (pasta sallad) så det bara är o plocka fram i kväll när vi kommer från gympan. Tog disken me. Men tvätten får faktiskt vänta. Det kommer dåliga dagar o tid för det me ;) Om 2.5 timme ska jag till sjukgymn, hoppas hon kan hjälpa mig me denna jävla ryggvärk. Funderar på o cykla... Så kan jag cykla o hämta barnen direkt efter sen....
Idag är det deras sista gympa. På sön uppvisning. Trist på ett sätt men oxå skönt. Nu när det är ljust så länge vill vi hellre va ute o leka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar