söndag 3 april 2016

Söndag

Vilken morgon! Först vaknade Ida kl 7 (o då somnade hon kanske runt 22.15 tiden igår) men det tyckte jag va på tok för tidigt :P så hon la sig hos oss o sen somnade hon om. Tim vaknade strax efter kl 8 o satte sig o tittade på tv. Jag, Patrik o Ida vaknade sedan inte förren strax efter kl 9.30!!! Haha! Det va Patrik som väckte oss så undra hur länge vi sovit annars :P Så det vart sen frulle. Patrik åkte ut till min bror. Jag röjde här hemma o började tvätta upp alla vinterkläder, mössor, vantar mm... Nu är det bara min jacka kvar. Så skönt o bli av me alla vinterkläder o kängor från hallen. Strax innan lunch kom Cassi o tjejerna. Vi käkade lunch, de lekte o sen gick vi alla ut o lekte. Jag, Ida o Isadora tog en liten skogs promenad o strax innan fyra åkte de hem. Ida gick upp o lekte med Jonna. Jag o Tim duschade o sen fixade jag middag. Tacos! Mannen kom hem o så Ida. Vi käkade. O sen rullade kvällen på! Denna helg har gått sååå fort. För fort! Men vi har haft himla kul!! :)

Kusinerna!!!

I morrn är det jobb 9-14... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar