söndag 10 april 2016

Friluftsdag!

Vilken dag vi haft!!!! :D
Vaknade till strålande sol så efter frukosten packade vi ihop en ryggsäck me matsäck (hamburgare o korv mm) o åkte till Fjällnora! Vi gick ut på en så mysig udde där solen sken. Ok, det va naturistbadet! Hahaha! Men är ju inga som badar nu ju! Annars hade vi valt ett annat ställe! Haha! Men det va som sagt jätte fint o mysigt där :) Vi lekte, grillade, o hade så skoj så!! Efter ca 2 timmar kom bror m fam dit oxå :) Vi vart där många timmar till o vi va alla riktigt trötta när vi åkte hem ;) Här kommer massa bilder från dagen.....














































Båda barnen somnade på vägen hem <3 Jag tog mig en dusch o slocknade sedan på soffan. Så jävla ont i ryggen o huvudet :( Revben som bråkat i några dagar nu.... Mannen o barnen käkade middag medan. Sen rullade kvällen på. Helgerna går alldeles för fort tycker jag...
Jag är så otroligt glad o tacksam för denna fina dag me mina älsklingar <3 Äntligen går vi mot ljusare tider!!

Nu ska det fixas o förberedas till i morrn. Jag mår verkligen inge bra men jobbad ska det i morrn... Ida verkar dock bli allt snorigare så får se hur hon mår i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar