lördag 2 april 2016

4 ggr på en dag!! ;)

Ida räknade ut att jag hade åkt buss 4 ggr idag (2+2) vilket ju stämde! :)
Först ner på stan o mötte upp syster för min födelsedags present - Afternoon Tea på stationen. Det va såååå gott!!!! O såååå mysigt!!!!!

Tack finaste syster för det!!!! <3

Va sedan till Makeup store o köpte foundation. Ääääntligen! Sen hem till mannen o kidsen som hade varit ute o plockat tussilago <3
Va sen till Willys o köpte en inflyttnings blomma till Stefan, Towe o Ella! Kom hem, fixade oss iordning o sen bussen hem till dom. Så perfekt, 3an som går härifrån går ända hem till dom! ;) 

<3


<3

Kul o få se deras nya lägenhet. Så fin!! :) Det bjöds på super god mat, fruktsallad till efterrätt o barnen lekte heeela kvällen. O de höll även sams hela kvällen ;) Så himla kul! Tiden swishade som vanligt på o det slutade med att bi tog halv tio bussen hem. Två super glada, men trötta barn på bussen....

Gull plutten somnade i min famn när det va knappt 10 min innan vi va hemma. Glad att bo nära busshållplatsen!!!

Vilken härlig dag det vart!! :D

I morrn fm ska Patrik ut till min bror o hjälpa han me lite saker. Så då kommer Cassi o tjejerna hem till oss! :) Hoppas på bra väder (men ser inte så lovande ut..) så vi kan va ute en hel del :) Ska bli kul!

Nu är det hög tid o sova! Godnatt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar