tisdag 12 april 2016

När man har grunden!

Jag satt ute i drygt tre timmar.  Med kanske 2.5 timme me sol. Jag fick färg :O Förstår ju att solen tar, men sååå mkt! Nu tror jag det är för att jag har grunden sen Thailand. Så här tidigt har jag aldrig fått färg i Sverige! I maj måhända, men inte i början/mitten på april! Man ser linjer efter linnet, det syns i ansiktet o även på benen! Jag hade vikt upp byxorna o man ser vart dom slutade :P 
Tog mig iaf iväg på cykeln till sjukgymn. Jobbigt, men jag gjorde det! Hon fixade två rejäla låsningar (hoppas såååå att det ska kännas bättre nu) Cyklade sedan o hämtade barnen o så cyklade vi hem. Hann va hemma en liten stund sen cyklade vi till gympan. En halvtimme tidigare så de hann leka en stund utanför :) Martina o tjejerna va här utanför så de hakade på oss dit! 
När vi kom hem käkade vi middag o sen rullade kvällen på. Nu när det är så ljust på kvällarna tycker jag tiden går alldeles för fort!! Glömmer bort klockan o vips så är den 19...
Jag är ju en sån som alltid sitter me mobilen i handen när jag tittar på tv (inte när vi kollar på en bra film dårå ;) ) men idag satte jag den på laddning i sovrummet o glömde liksom bort den. Kom på det efter nån timme men orkade typ inte hämta den. O faktiskt, det va rätt skönt o slippa ha den :P 

Apropå nå helt annat. Jag köpte ju en ny mascara förut. O jag älskar den!! Här kommer det aldrig bli fake fransar inte!! Jag har alltid haft väldigt långa, o får ofta frågan om jag har lös fransar. Men icke! All natural ;) Jag tänker inte riskera o förstöra mina riktiga för att ev få lite tjockare. Försökte ta kort på dom mer ser mest ut som en mupp.....



:P

Nu är det iaf dags o knoppa! I morrn är det rehab träning kl 10 efter att jag lämnat barnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar