måndag 11 april 2016

En dag hemma...

I morse kom Ida in strax innan halv sju. Hon va så snorig o hade astma, stackarn :( Smsade chefen o sa att vi blir hemma. Tim fick va hemma han me. Några timmar senare, o efter astma spray va det mkt bättre. Det är fortfarande snorigt men astman är bättre, så länge hon får sin medicin. Blir ju så när hon är lite snuvig. Vi mös inne hela fm, åt lunch o sen gick vi ut. Mamma kom förbi o tog en kaffe o lekte lite me barnen....

Det va sååå varmt på våran uteplats, så himla skönt!! Passade på o försöka få lite färg på benen ;)

När vi kom in vart det lite tv mys innan mannen kom hem. Då fixade han middag till barnen o jag åkte o handlade. 
Jag började me o gå in på skopunkten. O kom därifrån me två par skor. Oops! :P Härliga vårskor! :) Köpte sedan sushi ;) O sen handlade jag på kvantum. Skönt o ha det gjort inför veckan. 
Tyckte värken va en aningen bättre tills jag åkte upp på Gränby... 
Lyckades få en tid hos min sjukgymn i morrn em. Fick avboka träningen på fm, det går inte när jag har så jäkla ont :( Men bokade in mig på ons o fre ist. Hoppas det aka gå. Tänkte försöka mig på en liten lugn promenad i morrn fm istället....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar