måndag 4 april 2016

Play doh!

Idag när jag hämtade barnen från fsk tog vi med oss Jonna hem. De gick upp till henne o lekte. Jag o Tim roade oss me o göra en play doh ;)

Lika kul för oss båda :P

Sen kom tjejerna ner o lekte en stund innan det va dax för middag. Efter middagen åkte mannen i handlade. Jag o barnen hade soff mys :) Idag sjöng vi dit för godnatt saga ;) De har en bok med sånger från Astrid Lindgrens filmer, med musik, så vi sjöng några sånger ur den :) När mannen kom hem o jag packade upp varorna märkte jag två saker som va gamla. Gah!!! Sånt gör mig galen!!!! Åkte upp direkt o lämnade tillbaka dom o köpte nya... Suck att det ska behövas!!! Han in snabbt på kicks innan de stängde o köpte mascara. Samma märke som sist men nån ny sort, får se hur den är :)

I morrn är det ackis kl 10 (för o ta prover) o sen sjukgymn kl 14. O direkt efter det hämta barnen. Tänkte försöka hinna vila mellan provtagning o sjukgymn. Har så fruktansvärt ont (jävla revben!!!) så sover så himla dåligt :( Hoppas det blir bättre efter sjukgymn i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar