onsdag 27 april 2016

Gympa avslutning!

Igår hann/orkade jag inte skriva. Dagen började me o lämna barnen. Åkte sedan o tankade o till Rusta. Det jag skulle ha va slut men kom ju hem me annat ;) En liten hårspray, torrschampo som luktar cocos/tropisk, balsam o nya flaskor till sodastreamen. La mig sedan o vilade lite. Åkte till sjukgymn där hon rättade till ett revben som satt ordentligt snett!! Skulle ha tränat på fm men den sjukgymn va sjuk så det vart avbokat. Gjorde inte så jätte mkt då jag ju hade feber i mån o liiiite feber igår fm... Efter sjukgymn hämtade jag barnen. Hem o de va ute 1.5 timme o lekte innan de va dax o cykla till gympan. De hade avslutning så vi hade me fika :) Fick sitta där inne o titta på, Tim ville inte alls va me utan sitta me mig ;) Men deras ledare berättade att han alltid va me annars o va jätte duktig! Men fick titta på Ida som va så duktig sååå :D




Inte så lätt o ta kort när man inte ska få med andra... Fick en jätte bra film iaf :) Efteråt va det fika för alla o barnen fick diplom. De vill definitivt fortsätta nästa termin :)
När vi kom hem käkade vi pasta sallad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar