tisdag 19 april 2016

This last two days...

Igår jobbade jag ju. När jag o barnen kom hem va de ute o lekte ett tag. När Jonna kom hem lekte de ute me henne o sen gick alla upp till henne o lekte. Tim kom ner efter ett tag o gjorde mig sällis! Tycker självklart att det är jätte kul att barnen leker med kompisar. Men blir lite trist när man hämtar dom o så får man va sj sen, vill ju va me dom ju! Men vi hinner ju det me. Det är ju så här, ju större de blir ju mer vill de va me kompisar... På både gott o ont ;)
I morse åkte mannen till jobbet o kommer hem i morrn kväll. De är iväg me jobbet till Eklundshof, typ kickoff. Jag lämnade barnen o hade sedan utvecklingssamtal me Idas fröken. Det gick så bra så! Alltid kul o höra att ens barn sköter sig ;) O utvecklingen, jisses va mkt det händer me vår "lilla" tös! Ibland vill man bara stanna tiden samtidigt som man glädjs så åt utvecklingen, o se hur hon växer med det! <3
Åkte sedan o tränade. Har helvetes revben på båda sidor som låst sig. De på höger gör så jävla ont!! Min sjukgymn är borta på kurs hela veckan men ska få träffa en annan där, Eva heter hon, o se om hon kan hjälpa mig... Vill gärna få de på plats innan helgen...
Åkte sedan hem o duschade innan jag åkte till ackis o tog prover. Även denna gång såg de bra ut. Så himla skönt!! Jag tycker medicinen hjälper en del så det är skämt om jag kan få fortsätta med den... Åkte sen till Kvantum o handlade lite. Köpte även me sushi hem till lunch ;) När jag kom hem åt jag o sen vilade en liten stund. Va vaken en del i natt då först Tim kom in o sen Ida, o va vakna ett tag :/ Så la mig tillslut på soffan... 
Hämtade barnen, hem o ritade lite o cyklade sedan till gympan. När vi kom hem därifrån käkade vi middag o sen kom mamma o pappa :) Lekte lite me barnen, läste saga o så va det sovdax för mina små hjärtan <3
Jag hade lovat mamma o pappa att de skulle få komma hit o kolla på film på projektorn. Hade rekommenderat No Escape som jag o Patrik såg förut så de ville se den. Fast jag redan sett den satt jag o skakade för den va så spännande!! Den MÅSTE ni se!! Dom gick hem strax efter kl nio. Jag har dragit mig för o gå o lägga mig då jag har sååå svårt o sova utan Patrik :( Men nu måste jag verkligen försöka! 
I morrn ska barnen va på fsk strax innan kl 8. Idas grupp ska till Biotopia, o jag ska följa me :D Ett tag ångrade jag mig då jag hade velat åka hem o sova när jag lämnat dom :P Smärtan tar så jäkla mkt på en.. Spec när man inte ens kan sova pga den... Men det ska faktiskt bli väldigt kul o få följa me. Jag får passa på när jag har chansen. Va ju me Tim strax innan sommaren förra året. Ev ska jag va me honom en fm oxå ändå nästa vecka :) 

Godnatt på er, med en bild där jag iaf ser liiiite piggare ut än nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar