torsdag 28 april 2016

Ser ut som "hej kom o hjälp mig!"

I morse trodde inte jag att jag skulle ta mig upp. Så sjukt trött!! När jag lämnat barnen o åkte till träningen kände jag av huvudvärken lite. Väl på träningen hade jag sjukt ont i min rygg, o efter satte den jävla spännings migränen igång :(( Lämge sedan jag har så här sjukt ont!!! La mig när jag hade ätit lite lunch, soppa, sen låg jag helt däckad tills jag skulle hämta barnen kvart i tre... Kom hem o tänkte lägga mig i soffan på en gång men Tim hade inte fått varit ute nåt på hela dagen på förskolan (tycker inte det är ok!) så han ville va ute, Ida me. Så jag har ju assisterat de när de varit ute nu i drygt en timme. Har tagit ytterligare än värktablett, lite starkare, o nu en energidryck....

Får se om den, plus tablett kan hjälpa NÅT! Ja, ni ser ju hur jag ser ut :/

Mannen typ överraskade mig me bio i kväll. Vill ju så gärna gå så så fort barnen kommer in blir det soffläge tills vi ska iväg. Ja, laga middag måste jag ju oxå... Bion börjar inte förren kl 21. Så har ju lite tid på mig o vila... Men so far har värken bara blivit värre o värre :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar