söndag 24 april 2016

Underbar helg!!!!

Åh, vilken otroligt mysig o fantastisk helg vi haft!! Vi åkte till Gimo Herrgård vid ett tiden igår. Stannade till o köpte me oss lite jordgubbar o chokladpraliner :) Checkade in vid kvart i två o fick ett så himla fint o mysigt rum vid lilla herrgården, sjöflygeln. Ca 10 meter från sjöstugan (spat) så det va perfa!! Vi började me lite mousserande, choklad o jordgubbar....

Här skulle jag kunnat bo länge, helt i min smak!!! 


Gott!!!

Sedan gick vi till sjöstugan o svirade om till badkläder. Satt i den vedeldade badtunnan ett tag, solen sken hela tiden. Underbart!!! Bytte sedan till jaccuzin. Vi hade sån tur o fick sitta i våran själva hela tiden :) Så mysigt! Vart lite öl o cider ;)
Hade ju inte me mobilen till spat så dessa två bilder är från nätet....



Vi hade ju som sagt tur me strålande sol!! :)

Efter nästan 3.5 timme där gick vi till vårat rum o duschade o svirade om för middag....

<3




Lilla Herrgården, till höger ligger sjöflygeln där vi bodde :)


Min förrätt, blomkålssoppa me lax. Sjukt jävla god!!!


Mannen o hans förrätt, delikatess tallrik :)

Sen fick jag inte fota mer för honom :P Han tyckte mobilen fick ligga i väskan ;) Haha! Åt en lika god varmrätt o ett glas vitt till! Maten där kostar en hel del, men alltså det är sååå värt det! 
Efter det tog vi en promenad till rummet...

Så fin o mysig utsikt....

Somnade tidigt då vi va såå trötta o mätta! Sov hyfsat bra o vaknade redan vid kl 8.40 :) Fixade oss i ordning o gick o åt hotell frulle. Löööv it!!!!! Så himla gott!! Packade o åkte sedan....

Tack världens finaste bästaste man för denna födelsedags present!! <3

I höst ska vi definitivt tillbaka!! 
Åkte till kvantum o handlade innan vi åkte o hämtade våra hjärtan. De hade varit till Leos igår o Pelle Svanslös parken idag. Så det gick då ingen nöd på dom ;) Kom hem o har packat upp allt, kört igång en maskin tvätt o nu håller mannen på o lagar en mumsig middag! :) Jag myser me barnen. Känner mig risig :( Extremt ont i kroppen, snuvig o lite ont i halsen, känner mig febrig... 
Men är så glad, nöjd o tacksam för denna helg!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar