torsdag 7 april 2016

Sååå nöjd!!!

Efter blekta hårlängder, 7-8 cm klipp (jag hade visst rätt långt hår!) o tre timmar i frisör stolen vart det sååå bra!!!!

Alltså håret innan. Snacka om o bli hemma blind!! Tyckte det va sååå mörkt, men icke då :P


Efter... Övergången är mjukare vilket ni ser på nästa bild...


Skulle kunna ha så här i hela håret, tom ännu starkare! Men det va en bra start, tycker det ser lite mer sofistikerat ut så här ;)


Det är bra lila/rosa ner till, o ännu mer ute i dags ljus...

Överdelen är oxå lila vilket man ser bättre in real life! Men alltså jag är verkligen grymt nöjd!! När jag hämtade barnen märkte alla fröknar o kommenterade att det va så jäkla snyggt!! En frågade tom om det va mitt egna hår el extensions :P O då är det som sagt avklippt en bit. Men att det är lockat gör ju en hel del! Det blir liksom tjockare. Så det ska jag bli bättre på o göra, locka håret :) 
När vi kom hem fixade jag så jäkla god mat om jag får säga det sj. Hemma gjorda potatisklyftor me godaste kryddningen o kött o sallad. Mums!! Ett glas vitt till det fick det bli :P Har känts som fre hela dagen. Vi ska iväg direkt när Patrik kommer från jobbet i morrn så då körde vi på fredags käk i kväll ist ;)
Sen har jag kollat på film.....

Breaking Dawn part 1... <3

Löööv it!!! Har ju sett de andra innan. O på duken me projektorn blir det ju sååå maffigt!!

Ne, nu ska jag nog sova. I morrn är
Det rehab träning kl 10 som gäller! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar