fredag 20 december 2013

Shop till you drop...

Hade skrivit ett långt inlägg men så försvann det... Suck!
Iaf, efter att ha pysslat lite me barnen åkte ja upp på Gränby till tre. Va mkt bilar på parkeringen men inte så farligt där inne tyckte ja...
Vart iaf en hel del handlat...

Till Isadora...


Till Isolde.. (Den är dubbelvikt, är fyrkantig)


Strumpor till Isolde o tights till Ida...


Tog först lastbilen till Tim. Men insåg att Ida nig oxå skulle vilja ha en. Som tur va fanns denna rosa ;)


Fiskespö o fiskar till Tim...


En så himla fin jacka till Tim!


O till Ida! Stjärnorna som ser röda ut är rosa ;)

Det va 30-70% rea på NameIt. Så kunde ju inte låta bli :P Jackorna behövde de. O jag fick två till priset av en! :O

Sen mötte jag upp Sara för middag vid fem. Vi satt till strax efter kl åtta! Skulle nog kunna prata hur länge som helst!! Är så himla glad att ha henne som vän. Den bästa!! Kan prata om allt!
Efter det svängde jag förbi Patriks mamma för o hämta biljetter till eckerölinjen. Japp, vi ska åka den i MORRN!! :S Patrik lyckades övertala mig... Aja, kan nog bli bra... Barnen kan ju leka i lekrummet iaf...

Kom hen för drygt en timme sedan... Nu är jag TRÖTT!! Borsta tänderna, sen sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar