torsdag 19 december 2013

Inte ropa hej ännu...

men en timme tog det, sen sov barnen. Varav dom tio min skrek Ida o va jätte ledsen så jag gick in o satte mig där en stund... Efter ett tag sa ja till henne att jag går ut o kommer in aaaalldelses strax. O det gick hon me på. Hon va sedan knäpp tyst :)) Jag gick ju såklart in ofta, men det hjälpte! Att bara ge henne en puss o tala om hur bra det gick! Tim vet ja inte va det va me. Han va inge ledsen o fråga inte efter nappen nå :O Därimot va han väldigt speedad. Han va nå övertrött eftersom de la sig en timme senare. Han sprang upp, ja överdriver inte, mina 50 ggr!! Kom ut springandes o bara skrattade!! Say what??!! Haha! Så kan man ju oxå göra :S Men sen skulle han upp igen o slog huvudet i fotgaveln o vart ledsen, satte mig bredvid o blåste o klappade på honom... Han grät lite innan han slutade o somnade sedan! Han va så trött såååå... Jahapp, tänkte vi. Ska det inte bli svårare än såhär?! Det tror ja. De kommer vakna många ggr i natt o då blir det inte lätt, när man inte kan ge dom nappen... Men vi har ju madrassen o resesängen inne hos oss, så då får de ligga här inne...
Det har gått ler förväntan. Men vi får se. Blir nog som sagt en bökig natt, o sen kanske det blir värre i morrn. Vi får se helt enkelt ;) Än så länge har de varit tysta... Va precis in o gav dom en varsin puss. Nu ska jag försöka sova, trots magvärk from hell!!! (Det är dax för "en gång i mån skiten" som ja kallar det :P haha)

Håll nu tummarna att det inte blir en sömnlös natt, så ska ja försöka sova nu. 

Godnatt

Nu lär man aldrig se dom me dessa i munnen... Hoppas ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar