måndag 23 december 2013

Passar på i pausen ;)

Idag körde jag igång direkt efter frukosten. Innan kl slog nio va jag klar me att ha kokat alla ägg o gjort en omelett! När Patrik kom upp o hade käkat frulle, o jag klätt på barn, fixat mig själv o slängt in en tvätt i maskinen drog vi upp till Gränby. IGEN! Haha! Vi lyckades få en parkering riktigt nära! :D Visst, det va mkt folk. Men inte så jag tyckte det va jobbigt. Jag o Ida strosade för oss. Hittade en svart t-shirt till Ida (att ha under klänningen) en julklapp till mamma. Patrik o Tim va iväg på sitt o sen möttes vi upp o åt frozen yoghurt allihopa. Gott!! :)) 

<3

Väl hemma va det sov dax för Tim. O jag la mig i soffan o slocknade på noll tid! :O haha! Patrik sa att Ida lekte bredvid o me mig hela tiden :P haha! Ja sov nästan 30 min... Behövdes skulle ja tro ;)
När ja vaknade hade ja o Ida lite manikyr. Jag klippte o målade hennes naglar. Hon ville ha rosa :)
Vid två drog ja o Amanda till fina mormor me allt gott vi bakade förra veckan!

Hon vart glad o det vart lite fika :)

När ja kom hem hade Patrik börjat fixa me borden. Jag skalade potatis till i morrn o barnen lekte under ett varsitt bord, det va kojor ;)
Sen va det bara till o hugga in o börja me middagen. Spagetti o världens godaste pastasås!!

När barnen skulle dricka sin välling ville de höra olika böcker så ja o Patrik satte oss i varsitt rum me ett varsitt barn...

Ida ville sitta på soffryggen :P


Ida valde en av mina favvo böcker som barn <3

De tog lite tid på sig o somna i kväll. El ja Tim hade svårast. Han kom upp o frågade om tomten kommer flera ggr. Hihi. Gull pojken <3 

Sen tog jag mig en varm välbehövlig dusch!!! O plockade fram lite bestick, tallrikar, glas o sånt :) Men sen va det ju dax o baxa sig ner i soffan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar