torsdag 12 december 2013

Dessa tidiga mornar alltså....

kl 04.45 bestämde sig Tim för att det va morgon :O När han runt 05.20 äntligen va på väg o somna in så ringde Patriks larm... Då va det ju kört... Suck! Då ville han me gå upp. Men det fick han inte ;) Så låg o "mös" = han låg o pilla i mitt öra, näsa, på en leverfläck jag har på nyckelbenet... Oj, så rooooligt!! *NOT* Men nu såhär så kan man ju faktiskt skratta lite åt det! ;) Ingen av barnen vaknade i natt iaf *tummen upp*

Tog oss iväg o har klarat av dagen ;) Ida hade fått bakat o ätit pepparkakor <3 Tim gjorde visst det igår :) Åkte hem direkt efter jobbet för att hinna äta o mysa med barnen innan de la sig kl 18.30. Ida somna på två röda, som vanligt nu när hon inte sover länge, Tim tog liiite längre tid på sig :S Svårt det där med honom. Han är på tok för liten för att inte sova, o han skulle aldrig orka me dagarna annars, men han blir lite svår sövd ibland... Gav mig iaf iväg o tankade bilen när de hade lagt sig (hinner inte tanka i morrn bitti el efter jobbet) o så in på affären o handlade lite...

Sen har ja förberett för morgondagen. Kl 07.00 ska barnen va på förskolan :/ hoppas jag... Jag börjar nämligen kl 7.30... Sen slutar jag vid typ 13.30 o då blir det raka vägen till barnens förskola för o titta på deras lucia :) Mamma ska också me! Ska bli kul! Fika ska vi ha med oss o tomte kläder till barnen är nedpackade. O såklart kameran ;)

Efter det följer nog barnen me mamma hem på engång o jag går hem o packar deras grejor o går dit med det. De ska ju sova där. Som de längtar!! <3

Fixa det sista nu o sen hoppa i säng :)

Gillar denna bild från när jag va till Vaksala kyrka med mormor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar