måndag 16 december 2013

Fullt ös!!

But i like it!!! ;) På nåt sätt mår jag bättre när det är full rulle hela tiden. På jobbet gick det bra. När jag kom hem mös jag me bustrollen en stund innan vi käkade middag. Sen fixade jag dom för kvällen innan jag kilade hem till syrran! Kom hem därifrån för en stund sedan. Vi bakade en massa: mintkyssar, saffransskorpor, kolakakor o mockarutor/kärleksmums. De ska vi ge till mormor på fre tänkte vi. Åka dit o fika me henne. Vi har lagt allt i fina glas burkar :) Hoppas de blir uppskattat!! Va iaf kul o få träffa Amanda o snacka en massa!!! ;) 
Har tagit mig en dusch o nu ska jag förbereda till morgondagen. Är ju min sköna tis me jobb 8-13.15 ;) Sen i morrn kväll är det dax för den STORA julhandeln. Får se om mamma el systeryster kan passa barnen (är iof nästan bara o lägga dom :P) så vi båda kan åka :) vore skönt! Men vi får se! ;)

Fina <3


Kolakakor...


Kärleksmums....


Mintkyssar (i morrn ska det på choklad på dom)...


Saffransskorpor...


Lite fina burkar....


Min fina fina syster!! Visst är vi lika?! ;)


Puss på dig me ;)

Nej, nu svider det av trötthet i ögonen :S Fixa det som ska fixas, borsta tänder, o sen hoppa i säng!

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar