måndag 2 december 2013

En ledig måndag...

Va verkligen välbehövlig! Ida sov aldrig middag o Tim sov knappt en timme. Så här va det fullt ös resten av em. Vart ingen handling pga min huvudvärk. O vid halv fyra dök barnens farmor o Patriks mormor o morfar upp. När Patrik kom vid fyra drog jag till Willys för o handla lite till middagen. Middagen vart lite sen o inte klar förrän runt halv sex. Så det va bara till o borsta barnens tänder o byta om till pyjamas på dem direkt efter. Ida ville så gärna måla sina naglar så gjorde det på henne. Röda juligt fina! :) Har precis målat samma på mig ;)

Känns konstigt att ha varit ledig idag. O i morrn är det ju min korta dag. Skönt!! Nästa vecka blir nämligen en 5 dagars vecka :S
Jag tog ett extra pass fre 13e på Lucia dagen. Barnen har Lucia på sin förskola kl 14 o de ville att barnen skulle gå redan från kl 9. O när jag såg att det behövdes fler på mitt jobb den dagen sa jag att jag kan jobba 7.30-13.30 så åker jag direkt till barnens lucia :)  o så får vi en extra slant i kassan så här efter jul sen ;) Håller tummarna att de håller sig friska bara!!!!

Men åter till denna vecka. Inte så mkt som händer. Patrik ska iväg o fixa med sin bil en kväll o jag tänkte få upp tomtarna en kväll :) Måste först "bara" bli av med huvud o nackvärken....

Nu ska jag nog gå o fixa mig en kopp te ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar