måndag 2 december 2013

Bra start på denna dag!!

Strax efter kl 6 kom Patrik in me båda barnen. Jahapp, dax o gå upp då tänkte jag. Men de gosade ner sig o somnade om!! Heeelt otroligt!! Sen sov de ända till strax efter halv nio!!! :O Det är evigheter sedan sist!! Men jag klagar inte ;) Tyckte själv det va väldigt skönt måste jag säga! O att de sov tysta hela natten, jisses, en uppladdning inför kommande sömnlösa nätter er??! Eh, ska inte va så negativ ;)

Vart en sen frukost...
Efter denna helg är det skärpning me kosten som gäller!!!

Har ju inte hunnit gjort så mkt än idag. Vikt tvätt, startar en ny maskin, röjt i köket, sorterat massa papper, bäddat mm. Om ca en timme är det dax för barnen o äta, sen sova. Jag tänker inte vila me dom idag, som jag igår när ja la mig på tok för sent hade tänkt. Utan tänker äta lunch i lugn o ro, fixa i ordning mig o så så att vi kan åka o handla när barnen vaknar... Det behövs!! O framför allt till dagens middag som jag bestämt blir flygande Jacob!! :)
Nej, nu ska jag hänga tvätt innan jag fortsätter här hemma! Fast nu ville Ida höra en bok så blir lite läsning först ;)

De har förresten lekt så himla bra idag!! Det värmer!! <3
De har bla lekt att de åkt spårvagn o varit till Liseberg ;) Haha!



Här är spårvagnen ;)


Älskar den här bilden. De sitter båda på Idas stol <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar