fredag 20 december 2013

Första natten avklarad!

Patrik fick sitta inne hos dom nån kvart vid tolvtiden. Efter det vaknade dom bara en gång. Då bar jag in dom till oss o de somnade om :) Inget tjat om nån napp! De vaknade visserligen strax innan kl sex, o då kunde de inte komma till ro o somna om... Men natten gick verkligen över förväntan! Får se hur dagen (när Tim ska sova) går o sen denna natt....

Känns konstigt att man aldrig mer kommer se dessa i deras munnar...


De känns så stora helt plötsligt... Mina bebisar <3

Idag på fm händer det inte så mkt. Vid lunch drar jag o syrran o hälsar på mormor o lämnar allt gott vi bakat! Om hon är hemma följer Ida me. Men är hon kvar på sjukhuset åker ja o Amanda själva. Sen åker jag upp på Gränby o ska handla ALLA de sista julklapparna. O efter det äta middag me Sara!!! Som jag längtar!!!!!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar