måndag 23 december 2013

Morgon mys <3

Hela lägenheten är mörk, förutom granen som är tänd. Det är bara jag o Ida vakna så vi sitter i soffan o myser..


Stundtals känner jag mig stressad över dagen o stundtals inte alls :/ Kan inte göra annat än o göra det som ska ;) Vilket är:
• Förbereda mat
• Handla den sista julklappen
• Hitta en svart t-shirt till Ida, vilket verkar omöjligt!
• Klippa o måla Idas naglar (o bara klippa Tims)
• Färga mitt hår
• Ta in ute bordet o testa oss fram hur vi ska sitta
• Slå in det allra sista (Patriks julklapp)
• Skura golven

Har säkert glömt nåt... Men hoppas på o bli klar så jag hinner se uppesittarkvällen. Det hör lite till liksom. Blir lite mer julkänsla!
Nej, nu tar nog Ida o ja o äter frukost! Vi är hungriga o orkar inte vänta på killarna.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar