tisdag 10 december 2013

Less på mitt eget gnäll om sömnen..

Men fy fan alltså!! Varför kan jag inte sova!!!! Trött som en jag vet inte vad när kl ringde... Men det va bara till o masa sig upp. Tim fick ett utbrott innan vi skulle gå o skrek (om vällingen) under hela tiden jag klädde på honom, ute i trappuppgången (undra om grannarna blir glada av att höra barnskrik kl 7 på morgonen...) o hela vägen till bilen. Phu! Slut vart jag! Men direkt i bilen va det som att vända på en hand, så va han sitt vanliga glada jag igen. Den där ungen alltså <3 Hej 2 års trots ;) Bävar för Idas 3 års trots... Hoppas hon väntar tills Tims trots är över iaf ;) haha!
Annars rullade väl dagen på. Hämtade barnen tidigt o åkte upp på Gränby (igen!! Haha! Är där jämt nu för tiden känns det som :P) barnen fick mellis, jag handlade julklappen till morgondagens julfest, o beställde julkort. Äntligen!! De blir sååå himla bra!! :D

Kom hem, vi mös. Fixade middag, åt, fixade barnen för kvällen o nu sitter de i soffan o lyssnar på saga. Snart dax för dom o lägga sig... Själv väntar jag sällis av bästa finast syster!!!!! :D

Mina fina syskon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar