fredag 6 december 2013

En så där dag...

Som känns evighetslång...
Natten va crap!!! Inte pga av barnen, vet bara inte varför jag har så svårt o sova!! Rätt tidig morgon (Tim vakna 6.30) o sen har det varit bråk o tandagnisslan heeeela fm. Ibland är det sånna där dröm dagar när barnen leker hur bra som helst. O ibland som idag. De bara bråkar, kommer inte till ro o leka nåt, ska helst gå runt mina ben hela tiden o gnälla o skrika. Jag har iaf lyckats dammsuga, plocka lite o dammat, o tvättat en del. Nu är det badrummets tur o åka på en rengöring innan jag lägger mig o vilar en stund medans barnen oxå vilar....

Jag tycker det är hur mysigt som helst me snön som vräker ner utanför... Kunde dock fått vara lite kallare så det inte blir så blaskigt :S O sen tycker jag synd om dom som verkligen måste ut i trafiken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar