torsdag 12 december 2013

Lucia fika

I morrn bitti på jobbet tänkte vi gör lite lusse fika :) Sen blir det risgrynsgröt o skink macka till lunch. O sen lusse fika med mina barn. Låter som en bra lucia dag :) O så avslutas den ju med bio med älsklingen <3

Fikat till i morrn. Hemma gjorda lussebullar o pepparkakor, saft till barnen o kaffe (mamma tar me) till mig o mamma dårå ;)

Har även fixat en frukost macka till mig då barnen ju inte äter hemma, så äter jag på vägen till jobbet. El om ja hinner, på jobbet ist. Men det lär bli svårt i morrn :S Är livrädd o komma aaalldeles för sent. Lär inte bli nåt morgon inlägg iaf :P

O förresten! Om inte många timmar så åker Nathalie iväg på en av deras, är jag nog helt säker på ;) livs resa!! Hoppas verkligen dom får det toppen där på andra sidan jorden. Att flygresan går bra. O att allt blir som dom önskar där <3 Tänker på er!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Tack vännen! Nu är vi på väg mot arlanda! Ha det jätte bra här hemma! God jul och gott nytt år ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) God Jul o Gott Nytt År på er me!!! <3

      Radera