söndag 8 december 2013

Jag skulle aldrig ha yppat mig!!

Vem försöker jag lura egentligen... Morgon människa?? Pyttsan!! Inte idag iaf... Halv sju vakna Tim o vi mös till strax efter sju. Nu ligger vi i soffan o myser. Åh, vad jag skulle vilja sova!!!! Värdelös natt... Barnen sov, men inte jag. Varför är det så??!! Är nog bara helt enkelt väldigt mkt i veckan som kommer o då blir jag stressad, omedvetet, för jag känner mig inte stressad.... Jobbigt är det iaf! För hela kroppen värker pga att jag ligger o spänner mig... I natt gnisslade jag även tänder!! Haha :P Är länge sedan nu... Aja, får helt enkelt börja beta av To do listan så kanske det känns bättre... El?!



Värdelöst o fota me blixt. Men mina söta hjärtan ligger bredvid varandra i soffan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar