lördag 28 december 2013

Fortfarande vaken...

Alltid när ja är ledig lite längre, som sommar sem o jul ledighet (o Patrik oxå är ledig) vänder ja på dygnet lite. Det är så lätt hänt! Visst, egentligen sover ja ju inte längre. Går ju upp samma tid, men det är sååå svårt o komma i säng i tid. Man vet att när båda är hemma kan man gå o vila en stund om man behöver det, oftast går det att göra så. Nu har jag egentligen sovmorgon i morrn. Men kommer nog ha svårt att sova då jag vet att barnens rum behöver bli klart o Patrik vill börja så snabbt som möjligt. Men till nio tänker ja iaf sova!
O sen får vi se va vi hittar på... Beror lite på väder oxå...
Gick igenom lite bilder på mob o hittade denna...

Sommar <3

Trodde aldrig jag skulle säga detta ngr dagar efter jul, men jag längtar till sommaren!! :O Är sååå himla less på detta regnande o gråa väder!!! Hade det varit massa snö, -5 grader o strålande sol hade jag inte känt samma sak. Vill ha snö NUUUU!! Vill kunna ta ut barnen i deras nya pulkor!!!

Nej, kika lite på nätet efter födelsedags presenter till barnen ska ja nog göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar