måndag 9 december 2013

Ett försök till o koppla av...

Sover helt kasst på nätterna nu för tiden. Fy sjutton alltså!! Tror dock det blir bättre efter just denna vecka då det är så mkt. Nästa vecka börjar ned trappningen för julen.. El ja, allt inför julafton ska ju ordnas, men sånt är ju kul!! Det värsta av allt är att jag egentligen är totalt slut, men ist för att däcka ihop kör ja det där "jag kör på i 110 heeela tiden så ja inte kraschar". O då kopplar inte hjärnan av alls. Inte ens på natten när jag ska sova. Den går på högvarv hela tiden. O det känns i kroppen. Spänningar. Det värker ÖVERALLT!! Tom i tänderna. O tro mig, det KAN värka i dom! O då menar ja inte tandvärk. Utan sån värk man får när man spänner ihop käkarna så mkt det bara går när man sover. Fy fan!! Nej, slut klagat för i kväll åtminstone! ;)

Skönt o ligga i ljuset av adventsljusstaken....

EN av mina favvo låtar me Enya...

Idag efter jobbet åkte jag förbi Nathalie o lämnade ett par skor efter Ida som Isabelle skulle få prova :) Sen in på Willys o handlade saker till julfesten på ons. När jag kom hem ringde syrran o vi prata ett tag. Längtar efter henne <3 Hoppas vi ses i morrn!! :)) Sen tränade jag. Vi klädde upp o fotade barnen. Håll nu tummarna för att det inte är för sent för det de ska användas till!!! När barnen hade lagt sig o jag duschat, tittat lite på tv, tog jag tag i o la upp mina fin byxor (därav bilden på symaskinen) O nu ligget ja här... Dax o lägga i från sig mob o verkligen försöka koppla av. Önska mig lycka till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar