söndag 22 december 2013

Dan före dan före dopparedagen!

Efter en underbar em ute i Stavby med god fika...
Super goda lussebullar!!!!

Massa bebisgos...
Så himla glad bebis alltså!!

Isolde <3

Ida tycker jätte mkt om henne...

Klappar så försiktigt...

Tim lika så....

En puss på kusinen <3

O en kram!

En massa lek vart det oxå såklart...

I Isadoras rum finns det massa roligt! ;)

När vi kom hem vart det middag, bad för barnen o när de hade lagt sig slog jag o Patrik in alla julklappar TILLSAMMANS! Måste ha varit första gången :P Trevligt va det me julmusik till oxå såklart ;)
Hemmet är även nästintill färdig städat! Bara skura golven kvar, vilket ja gör i morrn. O så ska det som går o förberedas i mat väg förberedas ;) O så är det lite annat små fix kvar!

Apropå barnen o sova utan nappar. Har ju inte hållit er helt uppdaterade på hur det går. Men tänkte inte skriva varje dag. Blir lite lätt tjatigt ;) Men i natt gick det väldigt bra. O i morse vaknade de kl 5.30. Oh no tänkte jag! Meeeen de somnade om!! Whohooo!!! Till strax innan halv åtta! Trodde aldrig de skulle vänja sig så här fort! :O De har frågat bara nån gång sådär om nappen. Idag sa tom Tim att: -Näää, inte napp. Tomten fått dom. Jag vill inte ha napp! Han va dock lite ledsen när han skulle sova efter lunch. Men jag pratade me honom o då somnade han! Är glad att vi tog det här beslutet! Ida är ju nästan ändå snart tre, o Tim, ja han fick haka på ändå ;) såklart! 

O vi verkar inte va de enda som tog tillfället i akt denna jul! Hoppas de går bra för er andra som oxå slutat! Ja, barnen dårå ;) Vet att detta me napp kan va en het diskussion. Har fått några: -varför ska ni sluta redan? Men de flesta förstår mig o håller me! Jag respekterar o tror att alla väljer rätt tillfälle för dom! :) Har hittills aldrig stött på en vuxen som använder napp! Inte vad jag vet om iaf! ;) Haha!

Nej godnatt på er ni fina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar