söndag 29 december 2013

En jäkla bitter f****

Är vad jag är...

Det syns va?!

Huvudet värker o just nu är jag bara sur, arg o irriterad på ALLT! Ok, inte riktigt allt. Men det är mkt som skiter sig just nu o jag orkar bara inte... Men men. Ska nog inte skriva mer än såhär!

Barnen har iaf flyttat in i deras rum igen. O vi har möblerar om, satt upp krokar o en spegel. Nu ska ngr hyllor upp o gardinen. Det kommer bli så fint såå! Bilder kommer när det är helt klart ;)

Sen va det dax o knata över till farmor o farfar för trerätters middag. Oj så gott det va!! Propp mätt är man! Men barnen va trötta o levde rövare ett tag :S o va EXTREMT mammiga! De klättrade på mig o va som tokiga. Så blir det när man varit me mamma i 48 timmar i sträck (de har ju sovit me mig i två nätter oxå så) men det vart lite bättre mot slutet iaf! :) Sen gick Patrik hem me dom strax innan kl sju o så gick jag hem strax innan halv nio :)
Nu ska jag ta mig ngr huvudvärks tabletter o krypa upp i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar