söndag 8 december 2013

Inte så pepp på kommande vecka precis...

Vilken dag... Ida somnade aldrig efter lunchen. Hon sov inte i tors o lör heller. Så hon är väl på väg o sluta sova på dagarna. Men hon är sååå trött redan från kl tre :S Iaf, on gick upp till Patrik o sen somnade jag o sov nog i 50 min.. Frös som attan o hade två filtar plus Idas täcke. Men inte hjälpte det... När jag vaknade frös jag lika mkt o hade hemsk huvudvärk. O det har jag haft sen dess :( Legat på soffan mestadels av em. Tog ett ryck o lagade middag o Patrik badade barnen. Har plockat lite inför morgondagen men har lite kvar...
Denna vecka blir en femdagars vecka... Tog ett extra pass på fre då barnen ändå skulle till förskolan. De har lucia kl 14 o ville att de skulle komma till nio. Så jag passar på o jobba 7.30-13.30 o åker dit direkt efter o tittar på deras lucia, o fikar med dom :) Mamma o pappa kommer kanske också :) Jag har inte jobbat fem dagar sen i somras o då va ju barnen ändå hemma me Patrik. Så får se hur detta går... Lite extra klirr i kassan för våran del ;) Hade aldrig tagit ett extra pass om det inte vore för att de ändå ska va på förskolan. Tycker tiden med dom är viktigare. Betyder mkt att vi får våra tre dagar tillsammans. De är ju så små ännu...
Har även en del som ska hinnas me efter jobbet denna vecka. O på ons har vi lucia på jobbet så då kommer jag jobba typ 8.30-23 el nåt. Vi i personalen har nämligen en liten julfest efter själva lucian... Så jag måste hitta en julklapp till dess o handla lite annat... O lägga upp ett par byxor! Ja, jag ar att göra som ni märker ;) Nu håller vi tummarna för pigga o friska barn!! O mamma! O pappa såklart!! ;)

Veckan avslutas me bio me mannen på fre. Hobbit!! Har ju premiär på ons så ska bli kul o se den :)) Barnen ska få sova hos deras mormor o morfar <3

Nu ska jag fixa klart Saras present/julklapp :)

Älskar julen!!!
 

Förra årets julkort. Mina fina underbara barn <3
 
Nu hoppas jag att vi kan hinna ta för i år! Kan bli knapert me tid :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar