tisdag 26 november 2013

Underbar tisdag!

Bakade lussebullar me barnen på jobbet :) Hämtade mina barn strax efter halv två. Hem o fixa fika tills mamma dök upp strax efter två! Då vart det kaffe, saft till barnen, lussebullar o pepparkakor. Myyysigt! När mamma gick hem dammsög jag, fixade middag. Kassler i ugn, ris o mumsig sallad! Jätte gott sa Ida som åt massor. O Tim, som ätit så himla dåligt, åt upp hela sin portion! :)) Patrik kom bara hem o vände efter jobbet för o åka o fixa klart bromsarna på min bil. Pappa kom förbi o lämnade en matta (de har köpt en ny) vi har inte haft nån på nästan 1.5 år under vardagsrums bordet så vi tänkte testa med deras "gamla" (den är bara ngr månader) 

Innan, utan matta...

Efter, med matta... Vilket ser bäst ut??

Jag måste nog bara vänja mig ;) Är iof rätt mysigt! :))

Jag tog fram en MASSA böcker som jag hade när jag va liten. De flesta säljs än i dag! Ida tyckte det va jätte kul o vi har läst mååånga o låååånga böcker. Himlans mysigt! Haft en mysig kväll över lag me mina hjärtan <3 Idag har det bara varit en toppen dag!!!

Ska kolla klart på inspelningen av Greys, sen blir det till o städa badrummet, skriva klart listan på va vi ska ha me oss på tors o sen duscha o ta det lugnt i soffan en stund innan lägg dax ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar