söndag 3 november 2013

Övertrötta galna små bustroll!!

Men som jag älskar dom!!!! <3 
Kan inte bli arg el irriterad för att de löper amok. Så blir det när man inte sover på dagen ;) Just nu ligger de i soffan o myser. Ida somna ju såklart nu :/ Så hon får väl sova en liten stund...

Min söta trollunge!! <3

Fattar dock inte att Tim fortfarande är vaken!! De får INTE sluta sova på dagen redan!! :S En stunds vila behöver de faktiskt båda två. Men ibland blir det såhär. Bara gilla läget o göra det bästa av situationen ;)
Är såååå glad o tacksam att barnen fick vara hos mamma o pappa. Ja o Patrik fick en kväll me mys, prat, mat o bio i lugn o ro :) Idag har vi båda jobbat järnet!! Patrik håller fortfarande på me min bil... O jag har fått sååå mkt gjort här hemma! O ändå hinner ja få mysa o gosa me mina älsklingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar