torsdag 14 november 2013

Känns som fredag idag...

men det är ju bara för att jag varit hemma. Patrik tänker också hela tiden att det är fredag. Barnen behövde verkligen va hemma idag. Båda har varit dåliga i magen o så är de små snoriga men med en fruktansvärd hosta!! Låter som om allt ska komma upp på dom. O värst är det på kvällarna, o nätterna, o mornarna... Ja, det hostas ju en hel del på dagarna me. Man känner verkligen av att man sovit kasst i en veckas tid nu. Vill bara få en natts sömn, nu! Men i övermorgon har ja ju sovmorgon o då tänker jag sova! Så det så!! ;)

Idag vart det ingen vila för mig på dagen, fanns annat jag behövde/ville göra... Men ska försöka gå o lägga mig efter detta!

Vi hann inte mer än mysa o äta lite mellis så dök Patrik upp! Tim sov nämligen i drygt två timmar!! :O Han brukar sova max en timme. Så han behövde nog få sova! Väcker dom inte när de vilar på dagen o är sjuka. Fixade middagen, vi åt lite tidigare, o sen drog jag o mötte upp Sara på Arge Kaj för o kolla på arbets t-shirtar o regnkläder. Men hitta inget så får bli till o åka till Thuns på mån ist. När jag kom hem tog ja o Ida en dusch, Patrik duschade Tim, o sen hann jag läsa flera böcker för dom. Alltid så mysigt :) De la sig snällt o somnade rätt fort. Utan någe bök. Skönt! Dock hostar Tim som sjutton just nu :( Stackarn... Blir nog en ännu tuffare natt i natt har jag på känn...

Morgondagens planer vart ju inställda, så ist blir det väl till o försöka städa lite, mysa me kidsen, o en tur ut o få luft. På kvällen blir det ut till Stavby o se fotbollen!!! :))

Nej, borsta tänder o hoppa i säng! Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar