lördag 16 november 2013

Till det stora blåa huset

Vid nio kom mina tre hjärtan in o väckte mig. De ville till Ikea. Jag tyckte väl att barnen egentligen behövde va hemma o vila, men de ville iväg. Kan förstå då de börjar klättra på väggarna här hemma :S Så jag gick snällt upp o käka frulle, fixade iordning mig o så drog vi iväg. Några timmar på Ikea åkte vi hem o Tim somnade i bilen. Men han kan man ju bära in så fortsätter han sova :) Ida höll sig vaken men somnade sedan rätt snabbt när vi kom hem ;) De borde dock vakna närsom... Mannen har slocknat på soffan. Men förstår honom. Han ska ju iväg o äta o se Stiftelsen i kväll (inte ett dugg avis, nej nej ;) ) Funderar på vad jag o barnen ska äta i kväll. O hur jag ska tillbringa kvällen här hemma. Får se om jag kan låta bli o damma o städa badrummet :P Haha!
Blir iaf till o fixa lite i barnens böcker o sen titta på Greys anatomy o Teen mom ;) I säng i tid så man orkar upp i morrn!

Barnens magar är bra nu (inte varit nå sen i tors) o de har ju inte kräkts el så. Där emot äter Ida väldigt dåligt, men så brukar det ju kunna va. O de är ju rätt snoriga. Hostan är bättre, iaf Idas. Men de är lite halv risiga... Vill att de ska bli friska nu!!! För deras skull. Kan inte va kul för dom :(
Min plan för kvällen är iaf att vi ska mysa till nån film efter middagen me lite lördagsgodis innan de ska i säng. Lördags mys me mina hjärtan helt enkelt! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar